ja + teknologi = bajs

ja fattar inget med datorer o sånt, kanske borde sluta dela med mej av mitt liv på min blogg och bara gå ut och leva. hmm, gaaaah vad svårt.
iaf. ja har gjort ett nyårs löfte. ja ska inte börja röka. sen har ja ett till... att om ja får mitt ex tebax så ska ja bli kristen xD och ja måste gå i kyrkan i tre veckor.
ja e crazy.
aja, tänkte gå och tvätta håret nu, sen så ska ja kolla film och äta pizza. buhu, ja kommer bli fet.
ja hatar elaka feta personer btw.. de e så hemskt aso.... eller feta personer som tror att de e något. aja.
myu ugly mind is growing, och ja har hittat på världens taskigaste sak att göra mot något ja verkligen hatar. usch hon e så (ggggggggaaaaahhhh).... och ja kommer fan ta fotto på minen hon kommer göra. mowhaha >:D
aja, nu måste ja tvätta håret.
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: FELICIA

vem vad va? om jag blir fet kommer du sluta gilla mig då :(

2010-01-10 @ 21:09:17
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0