heeeeej!

ja kom at en dator. sa har sitter ja!
ja saknar min bastis jenny. D: men aja, life's a bitch and then you die! hahaha skojja :)
nu sitter ja me en kille som heter kamil och kollar pa avril lavignes konsert xD har inget battre for mej antar ja x)
~
aja, ska ta hejda fran polen idag D: de e min sista dag i esperanto huset, sen aker ja till mitt hotel och shoppar skiten ur mej. i love my life ^^
ja har tagit manga bilder fran min tid har. ja alskar bilderna fran nyar!!!!
det var en jatte klocka och raknade sekunder, dj, party, alkohol, och en massa fulla personer!!! sen sa fyrverkerier oxa ofc!!!! haha, de var helt fantastiskt, ska nog festa nasta nyar oxa!
de e vodka, martini och all slags alkohol vart man an vander sej. de var synd att ingen av mina kompisar har fatt uppleva en san har harlig nyars fest, hahahaha. men man mar ganska daligt sen pa morgonen men ja fikade pa kafe och madde battre efter :D.
aja, hoppas ni inte far fel intryck pa mej. ^^
~
ja har inte gatt till bergen an... de e konstigt, vi lixom bor ju i bergen :s men aja, ska nog ga dit idag.
ja kommer sakna mina nya kompisar fran polen. men aja.
nu maste ja dra.

pusspuss och ps. ja alskar jenny mest av allt.

Kommentarer
Postat av: jenny

ja älskar dej mest av allt oxå <3333 ^^

2010-01-02 @ 20:28:40
URL: http://mjjau.blogg.se/
Postat av: miranda

vad gör du i polen för andra gången? :O

2010-01-04 @ 18:57:30
URL: http://mirandawilsons.blogg.se/
Postat av: Mathias

saknar dej sötnos! <3 ;)

2010-01-06 @ 18:21:41
Postat av: Tomek

Hej

Skicka mig bilder som ni har gjort i Zakopane på min email [email protected], och som sa att jag inte kunde skriva på svenska, ni på något sätt alltid hjälpa det.

Om detta är vad jag skrev att du inte kan läsa det jag vet om man skriver på engelska.



Pozdrawiam Tomek

2010-01-06 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0