to you haters ..l..

det e en sak som hänger med när man e bloggare. hatare. de e som parasiter. (eller nått)
lixom, varför (och nu menar jag det) varför skulle jag ta åt mej av vad ni säger? jag skrattar mer åt era kommentarer och sedan slänger jag de. jag tycker de e för dumma för o läsas.

jag förstår de som e så no life eller inte har något att göra så de måste skriva dumma saker till andra. fine lixom, men bara så ni vet få inte för er att jag tar åt mej. det e allt jag vill att ni ska veta.

jag har no me kompisar/älskare (tro det eller ej) som kan säga snälla saker ist för dumma, och som fick mej att inse att jag faktiskt ser okej ut. innan så trodde jag att jag var fulast i världen, och jag tror att ni hatare som tycker jag e ful kan hålla med om att så ful e jag inte. jag e fin enligt mej och många andra. och egentligen, varför hatar man? det e bara en dumt.

jaja, nu har jag slösat bort min tid på att skriva det här. men done is done.

pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Får också riktig damp på sånna som bara är ute efter att såra.

2009-11-29 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0