slö morgon

ja ni, godmorgon för min del ;D
skulle ju sova ut idag, så det gjorde jag!
jag vaknade klockan ett och åt frukost direkt den här gången, det fick bli onyttigt eftersom jag saknat att äta frukost. jag har inte ätit det på 2 veckor. så aso, frosties och a-fil med socker, och ett glas oboy (Y)
sen efter det så gjorde jag nått jag inte gjort på länge, jag spelade super mario galaxy. skit kul.

hmm, på måndag blir det inte bara shopping åt mej, utan åt min moster oxå! sånt tycker vi om ;)
sen på tisdag blir det tandläkar besök och matte prov, som för den delen kommer att gå galant! jag e fan mvg barn på matte. och det e ju bra, för jag måste få bra betyg för att få ett bra jobb.. let's keep it that way, shall we?
jaja, det var det om den saken. jag har inte mycket mer att säga.
ska nog ta lite bilder idag och ska försöka göra minst ett videoinlägg<3
så kolla efter de idag.

pusspuss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0