pluggisen carina

jag pluggar skiten ur mej, gaaah e inte van vid det här :( stackars carina.
jaja, har nog pluggat nog.

de flesta idag fick reda på att jag inte ätit normalt på två dar, det märktes oxå på mej, gick runt och var spy färdig och svimmade nästan. jag klarar mej verkligen inte utan mat. typ alla hatade den idén. så jag slutade tillslut. och jag mår bättre nu. jag gick ner till 45 kg. så lite nytta gjorde det. men najs var det inte. jaja, still fabolus life of carriez, lixom x)

aja, ska nog sova, ville gå upp tidigare imorn för att plugga lite.
så pusspuss<3

ska försöka uppdatera från skolan imorn oxå, och jag ska försöka ta lite bilder ^^

herrå igen<3
och just det!! godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0