on my way

nu ska jag äntligen dra! det här ska bli kul, och ja lovade mej själv att inte dricka... ska försöka hålla det.
ändrade planer (som vanligt dåråh) ska ut nu och partaya, sen ska jag hem te jenny.
detta blir ju najjs! my kväll is räddad.
jaja, mina föräldrar stacka precis ut för att köpa en ny plasma-tv. den e smal och fin och stor! det e skit bra. sen så ska de hämta något, ja vene vad de kallas. men det e något med att vi har skaffat parabol-tv. aso typ skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit många kanaler för bra pris. sånt we like.
jaja, ska bara hämta min tjol från tvätten så borde jag vara färdig, fabolus life of CarrieZ lixom.


pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0