Kissie + CarrieZ = lika som bär?

jah, nu tänker jag ta upp nått roligt ja får höra ofta.
att i vissa vinklar när jag har smink, och väldigt mycket när jag inte har smink, så säger folk hela tiden kommentarer om att jag liknar kissie... såklart blir jag glad jag menar, kissie e typ min idol. men ändå.
jag tror de bortser från att jag e mörkare än henne, bara lixom på aniktet.
jaja, vissa vet om mina planer, att om jag fortfarande gillar kissie om några år så ska jag oxå ta läppförstorning! sooo happy.
det blir fan najjs och snyggt. men 65% av de jag berättar till blir sura och ber mej att inte ta läppförstoning x) haha, jaja vi får se gullungar.
aja, det var det om den saken.
just nu väntar ja på ett sms som ska avgöra hela min dag. men medans jag väntar får jag klä på mej, sminka mej fixa håret och blogga.
kanske tänkte lägga in lite bilder eller nått. vi får se!
jaja, hej så länge sötisar<3
pusspuss<3
 +  =


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0