i was born to tell u, i love u.

rubriken har inget med det har att göra x) men jag känner lots of love right now.
vene varför, men jag e kär som aldrig nånsinn.

aja, kom hem för ett tag sen coh nu sitter jag framför tv:en med min gitarr i knät och min laptop på bordet. jag älskar min nya 46 tumms tv. och den e smal som attan, mamma sa runt 2 cm. o.o

jaja, ska sluta skryta, det e bara dumt xD
på nått sätt e alla lite smått irriterade/dryga idag :/ de kanske har ont i magen D: jenny hade det iaf.
jag själv har kännt att stämningen varit död hela dagen, och jag måste ju sprida ljus och göra alla glada när stämningen har dött så jag hoppade runt och skrek och drog dåliga skämmt och var skit glad :D

imorn har jag sovmorgon till 9.25 woho!
jaja, tänker avsluta detta inlägg med att säga:

jag älskar dej jenny<3

<3

pusspuss allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0