i miss u

nu ska jag klä på mej, duscha och sno mammas jacka för att gå ut och träffa kompisar, vi ska vara här hemma hos mej, först så träffar jag några kl. ett och tar de hit, och sen kl. tre! det blir najs!
ska nog ta lite bilder oxå.

detta inlägg heter som det gör för att någon viktig tog kontakt med mej igår för första gången på skit länge.
jag saknar det skit mycket, och jag kommar aldrig glömma oss. <3

jaja, det var nog det, men, i'm moving on without u, även om det gör ont som fan. det e bara att inte tänka på smärtan och njuta av dagen. för det kommer aldrig bli vi igen och då e det ingen mening att gråta för din skull, för du kommer aldrig trösta mej för det eller höra mej. fan oxå, nu kommer ångesten.

jaja, nu ska ja käka färdigt, klä på mej, sminka mej och dra ut mina sötnosar!<3
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0