hemma nu

nu e jag hemma.
jah, det var kul idag, har träffat gammla klasskompisar sen efter det stacka jag te jenny.
ännu en gång har jag slagit rekord på min statestik. den e högre än förut idag. so happy, keep reading my blog läsare<3

jaja, nog om det, har precis spelat in ett videoinlägg för skojjs skull, ännu en gång var jag jävligt seg och pratade konstigt, just det en sak! ja brukar säga att jag e bakis, jag var inte det. inte den här gången iaf ;)
jah, min planer för på måndag och tisdag!

måndag:
skola, diet, vara me polare, shoppa.
tisdag: skola, diet, tjata på selma om att vi ska dra och sola, sola eller vara med vänner och shoppa!

jah! happy face!
det var nog allt, här kommer mitt videoinlägg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0