hejssvejs

har försökt göra ett video inlägg, men allt blev bara knas och knås. jaja, e här iaf med nya saker att berätta, och bilder att visa!
jah, dagen var ganska bra och jag ska snart iväg för att fira födelsedags-"barnet", lyuda! det blir kul!!!!
jag var och köpte torta till henne för 350 spänn, åt lite och fikade med jenny, och så köpte vi varsitt pannband oxå! sen så köpte jag ännu en present och gick hem!
jah! planer planer, imorn ska jag åter igen träffa typ de flesta, men först och främst så ska jag sola solarium med min blonda syster (selma!) det blir najjs, så e jag brun sen till träffen med mina vänner, fabolus life of carriez lixom.
och så kommer jag vara solbränd och fin oxå till på lördag! det behövs! oj då, här var det många utropstecken.
jahjah, jag och jenny har gått runt och flummat och skrikit åt folk på stan, lé dah! vi levde livet och var vilda!
jaja, just det! några sa att det var dubbelmoral att jag ibland säger att jag hatar mitt lvi men oxå så säger jag rätt ofta att jag älskar det. hmm, så här ere, mitt liv e bäst, men även om det e d så e det ju aldrig tiptop hela tiden för någon människa i världen, t.o.m kissie kan vara ledsen nångång, men ändå! jag ser det som normalt, det e absolut ingen dubbelmoral! (detta e mest till peva.)
jaja, nu kommer bilder! i know you love me<3


min näsa blev cp på denna xD


istället för att hålla vår diet så köpte vi onyttigheter >:D


the glass! och jenny med sitt nya pann band!<33


the tårta is ready!<33 ja älskar tårta


en glad carina med en konstig kamera effekt :0!


the dagens outfit! med en t-shirt som jag typ aldrig bär längre.

jaja, det var nog allt, uppdaterar sen, ska sticka nu<33
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0