hejsan!

nu sitter jag på bloggdatorn jag fick låna! den e skit bra ^^
jag ifråga satte mej själv varför jag egentligen bloggar. jag kunde inte hitta något svar mer än att jag satsar på att få läsare.
har precis ätit något som jag lagade själv! rätten heter klyckling lasagne! fett gott var det iaf. nu sitter jag och planerar helgen. det blev såhär hitills:

LÖRDAG: träffa mitt ex. träffa s.f resten av dagen, sen dra hem skit sent på natten till jenny och sova där.
SÖNDAG: förmodligen vakna hos jenny. vara med jenny, hem och stända!

jag tog precis lite chips, ska feta mej vid teven och kolla lite på idol.
det var det^^ nu ska jag visa lite bilder.



fin jag e!<3

just det, just lyssnar jag på lady gaga - bad romace



enjoy!<3 pusspuss!

Kommentarer
Postat av: igge

sötis:**

Lady Gaga är bäst! <3

2009-11-28 @ 08:38:51
URL: http://iggezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0