hej söta bloggläsare

hejsan! nu har jag kommit hem! fick reda på att imorn så kommer jag få min söta nya jacka! såklart med fake päls, för jag e extremt allergisk mot päls. så imorn ska jag bära en skit fin jacka som e mammas, sen så får ja mina fina jacka! men jag har iaf köpt något idag. två tröjor, ett par skor (som e exremt kalla!), lackade leggins och ett smycke! ganska lite, men det duger! jag hade chans att sola solarium idag, och vi hann precis till det dära stället för att kunna hinna med det, men de tog visst inte kort så den planen rök. jag kommer få låna en laptop av mamma, så det blir enklare att blogga och sånt, för min dator går inte att starta ibland ich stänger av sej väldigt ofta. jaja, nu ska jag duscha! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0