hej alla gullungar

ja hejsan, har precis kommit hem från en shopping runda med typ halv stan och min blonda syster<3
har shoppat lite fina saker för imorn oxå. (hemligt info)
och det kommer vara en bästa dan i mitt liv, och nästa helg oxå! jag antar att det bara e fabolus life of carriez, let's keep it that way shall we?
jag har nästan övertalat mej själv att börja bära rosa läppstift ist för fundation. hmm vi får se ;D

aja, nu ska jag gå och göra min fin för imorn, och ska även använda min perfekta ansiktsmask från thailand, perfekt lixom.

just det! jag och min selma (min blonda syster) ska börja sola solarium, vi lixom totalt dissar blekfisar ju. så vi kommer vara så fina, kommer nog göra det nångång nästa vecka.

aja, det var nog allt, kanske (om jag hinner) så kan jag göra ett inlägg om vad jag köpte. fast då kommer säkert jag få copycats, men aja.

pusspuss<3 (saknar redan selma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0