gonatt

nu ska jag sova, eller snart iallafall, ska snacka klart med älskling först.
ahh, idag har jag gjort något ovanligt, jag kollade på okända bloggar. och jag började med emmas, kommenterade t.o.m lite, perfekt.

iallafall, längtar tills lördag! bästa dagen på länge<3 (hemligt info)

och imorn ska det vara kul, ska träffa min blonda syster, mitt ex, och en massa andra trevliga vänner of mine, för jag e ju lixom så jävla omtyckt. aso, fatta hur skönt det är att vara mej, och typ nya killar skriver te mej varje dag om hur mycket de vill ha mej, mr.X får fan allas nummer och säger till alla att lämna mej ifred, men aja, det hör till fabulous life of carriez lixom.
aja alla gullungar, vill bara säga en sista sak, min blogg statestik öker hela tiden, från 5 läsare i början till 70, och typ 34 unika läsare. har hittat oxå att en viss känd bloggerska har sett min blogg och varit inne några gånger, men aja

pusspuss och gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0