gonatt

godnatt allihopa, ska sova ut idag, imorn blir det no stress. och på måndag.. SHOPPING<3 fabolus life of carriez lixom.
kanske om jag får föööör tråkigt imorn så sticker jag ut och träffar nån en snabbis. det blir nog isf.... winnerh lr dilan, det e en bra ide', två pers som jag inte sätt på länge!
jaja, det vad det om den saken.

just det, för er som förjer min blogg så kanske ni kommer ihåg den dan jag var deppig och skrev ett inlägg om det, det kommer nog lösa sej.. hoppas jag. det är nämligen så att jag förlorade världens viktigaste person, men visste inte om hur viktig han var föränn det var försent... men aja, hoppas det löser sej..
jag har saknat dej, du vet vem du e.

jaja, ska nog lägga mej nu, men innan det så ska jag kolla upp vad en spec kille heter som stalkar mej, och försöker snacka med mej, han läser säkert min blogg oxå, let's keep it that way, shall we?

pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: ShreddarN

Let's keep it that way shall we, ehh?

2009-11-21 @ 01:42:35
Postat av: S

Who's the douchebag stalking you? And why, you shouldn't keep it that way, ehh?

2009-11-21 @ 01:45:32
Postat av: CarrieZ

bara en kille i min skola

2009-11-21 @ 11:15:20
URL: http://carriezonly.blogg.se/
Postat av: Sebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbe

Vadå Bara? Carina, skärp dig.

2009-11-22 @ 20:38:52
Postat av: CarrieZ

jah, de e inget stort ju, det har hänt värre säker än de.

2009-11-23 @ 18:14:31
URL: http://carriezonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0