gammla klasskamrater

hejsan! idag tänkte jag göra något udda! jag tog kontakt med mina gammla klasskamrater och tänkte träffa de. d kommer bli asnajs. vi får se om jag träffar en polare efter det oxå.
nu har jag en timme och 10 min på mej att fixa mej klart. sminka mej och sånt, så jag har bråttom!

jaja, jag och jenny har bestämmt att skaffa färgade linser. så vi får en annan ögonfärg, fast det kommer inte hända på ett tag ;) som så ska vi göra manikyr oxå. d blir skit snyggt. tror vi kommer dra till american nails, det kostar runt 500:- att fixa naglar där. men det blir najjs!

nu ska jag iaf leta desperat efter en tröja som inte e smutsig, alla ligger lixom i tvätten, och jag måste ha en snygg tröja till idag!!!!

aja, pusspuss alla pussgurkor<3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Fattar inte att jag förändrade dig så mycket.. Not Good, Not GOOOOD.

2009-11-22 @ 16:10:15
Postat av: Sebastian

Du kan köpa urhäftiga linser från sweden rock hemsdian eller där, typ eldflammor, lila och kattögon.

2009-11-24 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0