förlåt

hej, förlåt för inget bloggande ídag på morgonen eller dagen.
men nu bloggar jag iaf!
har varit ute, inte så mycket shopping faktiskt, mer än smink, smycken och presenter. och så har jag ätit ute och skrattat mycket. kan bero på att jag blev hyper på min powerade. hehe
jah! det har varit mycket ös på dagen. mina dagar e ju lite så nu.
nu kommer det ett schema här under på saker jag hitills har bestämmt att göra.

TISDAG- skola, tandläkarbesök, hänga utomhus.
ONSDAG- skola, dans, KANSKE sola solarium, vara med polare, shoppa.
TORSDAG- skola, vara med polare, fira födelsedag (inte min).
FREDAG- skola, träffa typ HEEEEELA världen (många personer), och kaaaaaanske shoppa.
LÖRDAG- party. bla. med mr.X, sova över kväll.
SÖNDAG- städ-dag.

det kommer såklart att bli ändring på mina planer som alltid så allting kanske inte håller, men man får hoppas ^^
jaja, det var det. kommer snart lägga in lite bilder från idag.
pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0