Snyggast.se


Jag tycker att det är en så onödig sida!
eller jag är medlem där, men går absolut inte in på den sidan fler gånger längre.
men det här är vad som händer just för att jag är medlem där, folk addar mej varje dag på msn, minst 2 personer -.- och alla är sååå beroende.
och det här är mina senaste exempel som jag lyckades komma ihåg att spara:

snygg_singel_kille sa:

...du är perfekt....blir faan kääär...fixa camen nu...annars dör jag

carrieZ~ sa:

haha..

snygg_singel_kille sa:

ber dig...fixa cam nu....rädda mitt liv finaste

snygg_singel_kille sa:

jag vet att du skulle fixa de om du bara ville....men du dissar mig bara....men förstår...vf ska en snygging som du bry dig om mig ändå

----------------------------------------------------------------

_Erik sa:

heeeeej sötttt!

carrieZ~ sa:

vem e du?

_Erik sa:

eriiiiiiiik

carrieZ~ sa:

hur fick du reda på min msn? O.o

_Erik sa:

du skver den på nån kommentar...

----------------------------------------------------------------
۰•●* David *●•۰ säger:

 fan avis på din kille  vill oxå ha en sån vacker tjej som dig

۰•●* David *●•۰ sa:

bli min?<3

carrieZ~ säger:

jag har redan bf

۰•●* David *●•۰ sa:

mmh

 ۰•●* David *●•۰ säger:

 kan du inte ha 2? <3

carrieZ~ säger:

 öhh nej?


Kommentarer
Postat av: DrFeelGood

snyggsingelkille= 40 year old virgin. EriiiiiiIIik= ich habe no lifer. David=Wuut?

2009-11-08 @ 21:56:46
Postat av: CarrieZ

håller fullständigt me (Y)

2009-11-08 @ 22:58:27
URL: http://carriezonly.blogg.se/
Postat av: igge

Okej, det var nog lite hårt. Förlåt för det jag kalla dig. Lovar att det inte ska ske igen.

inget illa menat men jag visste inte vad som pågick mellan dig o emma så jag tog direkt emmas sida (för jag känner henne lite bättre). Fast nuu vet jag inte riktigt vad som händer o jag ska fan i mig inte lägga mig i eran situation. Så förlåt för det också. kram och ha en bra dag.

2009-11-12 @ 20:48:10
URL: http://iggezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0