CarrieZ har en åsikt..

... om att förhasta sej med att klä på sej på morgonen.
det gjorde jag hela tiden förut. jag klädde mej i något som jag hittar snabbt, kollar i spegeln i fem sec sen så springer jag ut i all hast.
diss för mej. för sen när jag kommer till skolan och ser mej själv i spegeln så får jag ångest. och då känns inget rätt längre och jag vill bah hem, eller gå ut och shoppa nått snyggt.
det kanske låter cp men det var förut. nu tycker jag inte att jag bär fula kläder. jag bah super totalt älskar de.

jag något som jag skulle behöva nu e ett par läder stövlar med klack, en paljett "tjock" tröja och ett par paljett leggins. det e bah sååååå snyggt *drool* :0

jaja, tänkte gå och basta nu och sen duscha, fixa fejjan med en massa finn medel sen botox.

neh, jag bah skojja, jag kommer nog inte köra med botox fören jag e 50 eller nått sånt. håller mej till kissies rutiner vetja.
och jag kan ju typ inte hålla mej till på onsdag! då jag ska sola, så jag kanske tar lite brun utan sol. fast den e föööör över driven, säger bara så för att ni ska fatta principen. det e en gammal version och därför mycket svagare effekt. bara för att se till så att något händer lixom.
jaja.

nu ska jag nog gå, ska bara läsa kissies, dessies och paow's blogg.
samt kanske emmas.
det e ju för att jag har lust med att kolla någon annans blogg för en gångs skull.

lista över bloggar jag brukar vara inne på:
foki
kenza
kissie
eemma
greendaygirl
mytwofourseven
mjjau
gaybloggen (yeah, it's true)
desireenilsson
paow
CarrieZ

det e alla, mer orkar jag inte. eller jo har väll varit inne nån gång på elin kling.

aja, pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså ,går du inte in på våran blogg ? :( ;)

2009-12-01 @ 01:03:35
URL: http://sistersbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0