i'm in love!

haha, neeeeee, de e ingen kille den här gången. de e min nya mobil!!!!
de e typ nått fel med blogg.se så ja kan inte få in en bild på den just nu. men de kommer ^^
jaja, nog om det.
~
ja e sur just nu.
imorn så ska vi åka till polen, och de e fullt upp just nu med packning hit och dit och hela tjofadilittan. och ja får inte ta med mej mina läderstövlar med klack. ist måste ja ha med mej ett par svarta låga skor som får mina fötter att se förjävliga ut. det här blir hemskt!!!!! ja måste vara snygg inför alla de snygga killarna! de blir visst en massa unga personer. och vi ska bo bland bergen. sen i hotell. jaja, ja får väl överleva -.- just nu hatar ja allt. ja fick även reda på att ja inte kommer kunna blogga ett skit under tiden vi inte är på hotellet. men aja. life's a bitch and then you die.

ja den här bilden var inte så frisk... men ahh, vad gör man. jag hittade den precis på bloggen, så jag tänkte att jag kunde lägga upp den igen ^^
men ja ser förjävlig ut på den xD

hahaha, aso, ser ni att ja gör mitt ena öga mindre på bilderna? ja e ju inte frisk. xD
aja, tänkte lära mej använda blogg.se lite bättre och göra om min header nångång snart. ^^

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0