"godmorgon"

jag vaknade precis. klockan e mkt och jag har sovit bort hela dagen. men det var nästan värt det, för min mens verk e typ borta.
när jag vankade så funkade inte någon lampa i rummet och i toan, och tv:en startade om mej hela tiden. men det e löst nu. i guess my life just tries to fuck with me.
jaja update:
min rygg kliar.
vrf jag skrev så? jag har ingen aning. o.o tänka fräsha upp mej lite. måste återhämta mej från helgen ju.
så snart ska jag göra kanske göra manikyr, och jag ska sköta om mitt ansikte.
till er som har finn problem kan jag tipsa med:


fast jag använder mer än sådär... men ändå ^^
jaja, ska nog käka lite nu. känner mej sååå hungrig idag
pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: igge

sötis! uppdatera dig! <33

2009-12-20 @ 13:39:30
URL: http://iggezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0